תנאי ביטול עסקה באתר בראס:
א. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.
ב. הודעת ביטול ניתן למסור בטלפון 039005555, במייל sales@brassbrands.co.il, בפקס 039005500, בדואר רשום לכתובת ד.סי. פאק בע״מ ת.ד. 164 חורשים, מיקוד 4586500, במשרדנו בחורשים או דרך הקישור היעודי בדף הראשי באתר (המוביל לטופס בעמוד זה, בהודעת הביטול בע״פ או בכתב יש לציין את שם ומספר הזהות של הצרכן.
ג. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם. המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
ד. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים באתר או הפרטים שנמסרו באישור הזמנה במייל, אי אספקה במועד שנקבע או בשל כל הפרה אחרת של החוזה לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, והמוצר יוחזר לבית העסק על חשבון החברה.
ה. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי באריזתו המקורית .
ו. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
ז. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת הזיכוי שמסר העסק לחברת האשראי.
ח. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
ט. בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך הגילוי לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.